Nasza polityka zwrotów i zwrotów trwa 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od zakupu, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych z obowiązku zwrotu. Nie można zwrócić towarów psujących się, takich jak żywność, kwiaty, gazety czy czasopisma. Nie przyjmujemy również produktów, które są towarami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.
Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:
- Karty podarunkowe
- Oprogramowanie do pobrania
- Niektóre artykuły zdrowotne i higieny osobistej
Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Proszę nie odsyłać zakupu z powrotem do producenta.
Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
- Książka z oczywistymi oznakami użytkowania
- CD, DVD, kaseta VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
- Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z powodów nie spowodowanych naszym błędem.
- Każdy przedmiot, który jest zwracany dłużej niż 30 dni po dostawie
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail, aby powiadomić Cię, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.
Późne lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często jest trochę czasu na przetwarzanie, zanim zostanie wysłany zwrot pieniędzy.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem salon@fineste.pl
Przedmioty na wyprzedaży
Tylko przedmioty w normalnej cenie mogą zostać zwrócone. Przedmioty z wyprzedaży nie mogą zostać zwrócone.
Wymiana
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na {adres e-mail} i wyślij swój przedmiot na adres: {adres fizyczny}.
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy na wartość zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub dawca upominku wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.
Zwroty wysyłkowe
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: ul. Szwedzka 7B 54-401 Wrocław
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, który może potrwać, aby Twój wymieniany produkt dotarł do Ciebie może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy twój zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem salon@fineste.pl w przypadku pytań związanych ze zwrotami i zwrotami.